reklama

Imposter Syndrome a strach z talentoviek

Asi pred dvoma týždňami, som zažíval hádam to najťažšie obdobie môjho života. Keďže chcem ísť na školu s umeleckým smerom, najskôr som musel urobiť talentové skúšky, aby ma prijali. Talentové skúšky boli to obrovské bremeno, ktoré ma ťažilo veľmi dlho. Ak by som ich neurobil, môj život by už nemal význam pretože by som sa nedostal na vysnívanú školu, vysnívaný odbor, ku vysnívaným spolužiakom a profesorom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď som si prečítal článok „TAJNÉ POCHYBNOSTI ŮSPĚŠNÝCH ŽEN" v českej ELLE, zistil som, že neprežívam len „najťažšie obdobie môjho života", ale že prežívam aj niečo, čo sa volá Imposter Syndrome. Je to pocit, keď si myslíte , že svoj úspech si nezaslúžite alebo si myslíte, že to, čo robíte, nerobíte až tak dobre aj napriek tomu, že to robíte dobre. Kreslím. A keď niečo urobím, hneď to hodím na Facebook alebo to každému ukážem v mobile. Potom mi každý povie „Borko, to je úžasné, ja by som také nevedel." Ale keď sa na to pozriem, vidím tam chyby, často krát sa mi to ani nepáči. Človek, ktorý sa umením nezaujíma a nevie ani čo je zátišie, vám na všetko nakreslené povie, že je to krásne. Ešte nikdy mi nikto nepovedal, že by to bolo „krivé" alebo „nepekné". Teda okrem mojej sestry, ktorá sa do kreslenia celkom vyzná. Potom som robil tie spomínané talentovky. Spravil som ich aj s celkom dobrým umiestnením, bol som tretí. Ale stále vo mne nastávali okamihy, kedy som si povedal „Ale veď ono to nebolo pekné. Zle vytieňované a niečo aj nedotieňované, ako som sa ja mohol dostať ?" Časom sa to zlepšilo, a začínam si uvedomovať, že to asi fakt muselo byť dobré , a necítim, že by som si to nezaslúžil. Hlavné je že som sa dostal na Odevný Dizajn v Trenčíne!! :)

Boris Kráľ

Boris Kráľ

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý, umelec, módny návrhár a fashionista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu